Курсът включва въведение в специализирания софтуер КЛОК Еволюшън за управление на работните процеси в хотела – от резервациите и дейностите на рецепция, през домакинството и фактурирането, до статистиките и прогнозите.
Целта на програмата е да повиши знанията и уменията на учителите, преподаващи специални предмети в професионалните гимназии по туризъм за работа с един от най-утвърдените специализирани софтуери за управление на хотела в следните направления:
- Управление на резервации
- Регистриране на гости
- Хотелско домакинство и поддръжка
- Каса, фактуриране, разчети и нощен одит
- Управление на сложни тарифи
- Статистика, отчети и прогнози
- Управление на договори с туроператори
- Управление на потребителски профили
Програмата е одобрена със Заповед № РД 09-1720/11.08.2020 г. на министъра на образованието и науката.
Настоящият курс въвежда основните принципи и стандартите в управлението на хотелското домакинство по иновативна програма с много онлайн и видео ресурси, които дават възможност за последващо използване за надграждане на капацитета на учителите по специални предмети в професионалните гимназии по туризъм.
Целта на програмата е да предостави нов ресурс за теоретична и практическа подготовка на бъдещите професионални кадри в областта на хотелското домакинство и поддръжката. С иновативна методика на обучение ще бъдат надградени знанията и уменията на учителите по специалните предмети в професионалните гимназии по туризъм в следните направления
- Взаимодействие и отношeние към гостите
- Роли и отговорности
- Етикет и представяне
- Административни процедури и документация
- Сътрудничеството с другите отдели в хотелския комплекс
Програмата е одобрена със Заповед № РД 09-1720/11.08.2020 г. на министъра на образованието и науката.
Настоящият курс предлага методика за преподаване на организацията на операциите в хотелското домакинство, която се основава на онлайн и видео ресурси, които дават възможност за последващо използване за надграждане на капацитета на учителите по специални предмети в професионалните гимназии по туризъм.
Целта на програмата е да предостави нов ресурс за теоретична и практическа подготовка на бъдещите професионални кадри в областта на хотелското домакинство и поддръжката. С иновативна методика на обучение ще бъдат надградени знанията и уменията в следните направления:
- работа с почистващи, измиващи и перилни препарати
- материали и оборудване, използвани от хотелско домакинство
- почистване на повърхностите
- принципи в почистването на хотелска стая
- принципи в почистването на банята и санитарния възел
- завършващи дейности по зареждането на хотелската стая
- повреди и ремонти
- общи части
- здраве, хигиена и безопасност
- сътрудничеството с другите отдели в хотелскиякомплекс
- постелъчно бельо, кърпи и всичко за леглото
- пране, гладене, сгъване и опаковане
- основни принципи в хотелското домакинство
- спешни случаи и безопасност
- политики и стандарти на хотела
Програмата е одобрена със Заповед № РД 09-1720/11.08.2020 г. на министъра на образованието и науката.
Настоящият курс предлага методика за преподаване на организацията на операциите на рецепция, с фокус върху процедурите, свързани с приемането, правенето, потвърждаването, промяната и анулирането на резервации. Програмата се основава на онлайн и видео ресурси, които дават възможност за последващо използване за надгражданена капацитета на учителите по специални предмети в професионалните гимназии по туризъм.
Целта на програмата е да предостави нов ресурс за теоретична и практическа подготовка на бъдещите професионални кадри в областта на управлението на резервации на рецепция. С иновативна методика на обучение ще бъдат надградени знанията и уменията в следните направления:
- Представяне на рецепцията
- Етикет в общуването на рецепция
- Основи на счетоводството на рецепция
- Роли и отговорности в различните операции на рецепция
- Информационна сигурност
- Защита на личните данни
- Резервации; видове резервации
- Дистрибуционни канали за резервации
- Резервационни пакети
- Основни техники за продажба
- Резервации чрез консиерж
- Резервации за ресторанта
Програмата е одобрена със Заповед № РД 09-1720/11.08.2020 г. на министъра на образованието и науката.
Настоящият курс предлага методика за преподаване на организацията на операциите на рецепция, с фокус върху процедурите по регистрация и настаняване на гости. Програмата се основава на онлайн и видео ресурси, които дават възможност за последващо използване за надграждане на капацитета на учителите по специални предмети в професионалните гимназии по туризъм.
Целта на програмата е да предостави нов ресурс за теоретична и практическа подготовка на бъдещите професионални кадри в областта на управлението на операциите по регистрация и настаняване на гости на рецепция. С иновативна методика на обучение ще бъдат надградени знанията и уменията в следните направления:
- Представяне на рецепцията
- Етикет в общуването на рецепция
- Процедура понастаняване на гости
- Процедура по настаняване на различни категории и групи гости – възрастни хора, чуждоезични гости, хора с увреждания, ВИП, бизнес
- Процедура по напускане на гостите
- Заплащане на услугите на рецепция
- Основи на счетоводството на рецепцията
- Информационна сигурност
- Защита наличните данни
- Работа с оплаквания от гости и клиенти
- Безопасни условия за работа на рецепция
- Допълнителни услуги, предоставяни от рецепция
Курсът включва въведение в специализирания софтуер WorkFlow за управление на ресурсите и финансово управление в областта на хотелиерството и ресторантьорството. WorkFlow e система за Планиране на ресурсите на предприятието (Entereprise Resource Planning- ERP). ERP системите са интегриран софтуерен продукт, чиято основна цел е да помагат мениджърите на предприятието да вземат решения.
Целта на програмата е да повиши знанията и уменията на учителите, преподаващи специални предмети в професионалните гимназии по туризъм за работа с един от най-утвърдените специализирани софтуери за управление на ресурсите и финансово управление в областта на хотелиерството и ресторантьорството в следните направление:
- Системи за планиране на ресурсите на предприятието (ERP)
- Бизнес процеси в управлението на хотела и ресторанта
- Автоматизация и стандартизация на бизнес процесите в хотела и в ресторанта
- Архитектура и фунционалност на WorkFlow за планиране и управление на ресурсите в хотела и ресторанта
- WorkFlow като счетоводнаа система
- WorkFlow като складова система
- Обработване на различни видове документи
- Правене на различни видове справки